شناسهٔ خبر: 39295907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد مرکز مشاوره مجازی در دانشگاه دولتی شهرضا

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا گفت: مرکز مشاوره مجازی در حوزه‌های تحصیلی، روان‌شناختی و آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه دولتی شهرضا راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

محسن جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مرکز مشاوره مجازی در راستای مسؤولیت اجتماعی دانشگاه و حفظ سلامت روان دانشجویان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند مرکز مشاوره دانشگاه به صورت خدمات‌دهی مجازی در حوزه‌های تحصیلی، روان‌شناختی و آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا با اشاره به ایجاد ساختار مناسب به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرحضوری و برخط به دانشجویان گفت: با تعطیلی دانشگاه‌ها، عملاً مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه که فعال بود، امکان مشاوره حضوری را از دست داد.

وی افزود: این مشاوره‌ها بیشتر درحوزه‌های مختلف، از جمله تحصیلی، ازدواج، اخلاق، خانواده، سبک زندگی در سامانه مجازی و از طریق وب‌کم و به صورت کاملاً ایمن توسط مشاوران دانشگاه انجام می‌شود.

جنتی از برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی مجازی با موضوعات روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی و تولید محتوای آموزشی توسط مرکز مشاوره دانشگاه خبر داد و عنوان کرد : این دوره‌ها با تقاضای دانشجویان و به صورت آنلاین در سامانه آموزشی دانشجویان ارائه و برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا خاطرنشان کرد: این سامانه مشاوره سلامت با همت مرکز مشاوره و همکاری گروه آموزش‌های آزاد و مجازی و گروه فناوری اطلاعات دانشگاه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان می‌پردازد.

وی تصریح کرد: دانشگاه دولتی شهرضا در جنوب استان اصفهان و  با حدود هزار دانشجو دارای 5 گروه آموزشی، 6 کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و 2 دانشکده در حال فعالیت است.

انتهای پیام/63101/آ 20/

نظر شما