شناسهٔ خبر: 39295837 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

از شبكه يك سيما؛

«نون.خ»؛ امشب جمعه ٢٢ فروردين روى آنتن می‌رود

خبرگزاری میزان- با تکمیل مراحل پس تولید سریال «نون. خ»، این سریال طنز از جمعه ۲۲ هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، کار آماده سازی سریال نون خ مراحل پایانی را طی می‌کند و این سریال از جمعه ۲۲ فروردین هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سعید آقاخانی کارگردان و مهدی فرجی تهیه کننده این مجموعه طنز را برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما و با همکاری استانداری کرمانشاه تولید کرده اند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

این سریال قرار بود در ۲۵ قسمت برای ماه مبارک رمضان تولید شود، اما با توجه به شرایط کرونا نهایتا در ۱۷ قسمت جمع بندی و حدود دو هفته زودتر روانه آنتن شد. شرایط پخش زودتر از موعد، برای دست اندرکاران این مجموعه در مرحله پس تولید، شرایط ویژه‌ای ایجاد کرده است که همت گروه سازنده، این سریال به آنتن رسید. «نون. خ» حال و هوای مردم یک روستا در یکی از مناطق کرد نشین را روایت می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شقایق دهقان، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و  در «نون. خ» ایفای نقش می‌کنند.

تصویربرداری فصل دوم «نون. خ» در شرایط سخت زمستانی و کوهستانی انجام شده است و از این حیث سعید آقا خانی و همکارانش شرایط سختی را برای تولید این کار پشت سر گذاشته اند. ۳۰ روز پایانی کار نیز در شرایط حساس کرونا جلوی دوربین رفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما