شناسهٔ خبر: 39295685 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«جنگ بدون صلح» نوشته می‌شود

اکبر خلیلی از نگارش جلد سوم مجموعه کتاب فتوا با عنوان «جنگ بدون صلح» خبر داد.

صاحب‌خبر -

اکبر خلیلی نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: مجموعه داستان کوچکی را نوشتم که هنوز نام آن مشخص نیست. نامش را مخفی کردم تا ببینم دیگران چه نامی برای کتاب جدیدم انتخاب می‌کنند. کار ویراستاری کتابم تمام شده است و آن را به یکی از دوستانم دادم تا کار‌های انتشارش را پیگیری کند. دو ناشر برای انتشار کتابم به من پیشنهاد دادند منتها هنوز از میان آن‌ها ناشری را انتخاب نکرده ام.

او افزود: هم اکنون مشغول نگارش جلد سوم کتاب فتوا با عنوان «جنگ بدون صلح» هستم. در حال حاضر دو ماه است در خانه هستم و در این مدت روی جلد سوم کتاب فتوا کار می‌کردم. باید منتظر ناشری باشم که بتواند سه جلد کتاب را با هم منتشر کند.

این نویسنده ادامه داد: کتابم با عنوان فتوا جلد چهارمی هم دارد که بسیار پرکار است و نگارش آن زمان می‌برد.

گفتنی است «فتوا» درباره شروع انقلاب اسلامی و نحوه برخورد‌های متقابل امام خمینی (ره) و شاه است. دو جلد از این مجموعه به نام‌های «خروس تاج‌دار است» و «قابیل از شکارگاه بر می‌گردد» از سوی انتشارات «فرهنگ‌گستر» منتشر شد. در این کتاب قهرمان، موضوع داستان است که ما را با قهرمانان متعددی آشنا می‌کند. در طول داستان، مخاطب با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و می‌تواند با آن‌ها همذات‌پنداری کند.

انتهای پیام/

نظر شما