شناسهٔ خبر: 39295632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز تولید ماسک در قرارگاه رضوی منطقه ۶ تهران

همزمان با سالروز میلاد حضرت قائم(عج) با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و دفتر آستان قدس رضوی در تهران کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله در محل شهرداری ناحیه ۵ آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در افتتاح این قرارگاه جهادی با اشاره به وجود مراکز متعدد بیمارستانی در این منطقه اظهار داشت : خادمیاران رضوی منطقه ۶ به صورت خودجوش و آتش به اختیار در قالب نذورات سلامت با هدف پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به مشارکت در تولید ماسک می‌کنند.

وی افزود: این قرارگاه  با تولید روزانه بیش از هزار ماسک بهداشتی در شکست ویروس کرونا و تأمین نیازهای بیمارستان‌های سطح محدوده نقش موثری ایفا می‌کند.

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به افتخار میزبانی شهرداری ناحیه ۵ این منطقه از خادمان رضوی، خاطرنشان کرد: این قرارگاه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا بصورت روزانه و با مشارکت ۲۰ نفر از بانوان خادمیار و مدافعان سلامت رضوی به تولید ماسک و لباس ایزوله با رعایت استانداردهای پزشکی می‌پردازد.

فرهادی ادامه داد: هزینه‌ تهیه‌ پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین  و ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز داشت: شهروندان محترم می‌توانند نذورات خود را از طریق دفتر آستان قدس منطقه ۶ در اختیار این قرارگاه قرار دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س/و

نظر شما