شناسهٔ خبر: 39295143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

عضو کمیسیون امنت ملی مجلس: برنامه جامعی برای حمایت از اقشار جامعه تهیه شود

خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با توجه به شرایط بروز ویروس کرونا در کشور لازم است برنامه جامعی برای حمایت از اقشار جامعه تهیه شود.

صاحب‌خبر -
محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حمایت از کسب و کار‌های خُرد در شرایط تهدید ویروس کرونا در کشور گفت: اینکه به مردم گفته شود در مدت محدودی در خانه‌ها بمانند تا ویروس کرونا در کشور مدیریت شود منطق درستی دارد، اما اگر این مسئله بخواهد طولانی شود قطعا باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

وی بیان داشت: در واقع در این مسیر باید فعالان عرصه‌های مختلف را شناسایی و از آن‌ها حمایت کرد تا از این طریق از بستر توسعه بیماری جلوگیری کرد در غیر اینصورت افراد به ادامه فعالیت خود تحریک شده  و این مسئله می‌تواند عواقب سنگینی داشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط بروز ویروس کرونا در کشور لازم است برنامه جامعی برای حمایت از اقشار جامعه تهیه شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین باید به مشاغلی که روز مزد هستند توجه جدی داشت و در این زمینه نیاز است اطلاعات جامعی از مشاغل افراد کسب شود در غیر این صورت این مسئله می‌تواند آسیب‌های جدی را به خانواده‌ها وارد سازد.
 
رضایی گفت: به اعتقاد بنده دولت باید در اجرای برخی تصمیمات حمایتی از مردم جدی و صریح عمل کند تا خانوار‌ها آسیب نبینند.
 

انتهای پیام/

نظر شما