شناسهٔ خبر: 39293852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هشدار وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری

مریم بیگی

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: طبق اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیلاب در استان در ۲ روز آینده دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه طبق اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری در چند روز آینده دور از انتظار نیست، اظهار کرد: ۴۲ اکیپ راهداری با ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۲۰ پایگاه جمعیت هلال‌احمر در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا از سدهای خاکی در استان بازدید به عمل آمد و هشدارهای لازم به شهرداران، فرمانداران و بخشداران برای خطرهای احتمالی سیلاب داده شده است.

وی با بیان اینکه با کاهش دما احتمال سرمازدگی باغات نیز در روزهای آینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی و فرماندارن نیز باید اقدامات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی باغات را انجام دهند.

زمانپور با بیان اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از کوچ عشایر زودهنگام عشایر در حال انجام است، توضیح داد: بارش‌ها در فروردین‌ماه و اردیبهشت فراتر از نرمال است و احتمال وقوع سیلاب نیز وجود دارد، بنابراین کوچ عشایر زودتر از موعد تعیین شده می‌تواند خطرآفرین باشد.

انتهای پیام

نظر شما