شناسهٔ خبر: 39293501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به مناسبت نخستین سالروز انتصاب امامان جمعه پلدختر و معمولان

21 فروردین ماه 1398حجت الاسلام و المسلمین «سید محسن موسوی» و حجت الاسلام و المسلمین «حسن رضایی» ازسوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امامان جمعه شهرهای پلدختر و معمولان منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم آباد، 21 فروردین ماه 1398 بود که حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن رضایی» ازسوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امامان جمعه شهرهای پلدختر و معمولان منصوب شدند.

این انتصاب ها در اوج یکی از هولناک ترین بحران های شهرستان پلدختر یعنی سیل ویرانگر فروردین ماه 1398 صورت گرفت و از همان زمان تا کنون حضور آنان در این منطقه سیل زده علاوه بر برکات معنوی مایه دلگرمی و آرامش مردم بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به عنوان روحانی بومی منطقه درمشکلات محسوس و سنگین سیل و سایرمسایل و معضلات پیش روی مردم  پلدخترملجا و مامن بیان درد دل های آنان بوده و آن را به جد پیگیر شده و حجت الاسلام و المسلمین رضایی نیز در شهر معمولان برای در کنار مردم بودن و مطالبه خواسته های مردم سیل زده این بخش از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نکرده است.

حضور این امامان جمعه در این منطقه آسیب دیده از سیل همواره در ابعاد مختلف معنوی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مایه برکات زیادی از جمله افزایش آگاهی مردم در همین زمینه ها و ایجاد و افزایش وحدت و همدلی بین آنان شده است.

امامان جمعه پلدختر و معمولان طی یک سال گذشته که اوج مشکلات ، آسیب ها ودرماندگی مردم منطقه بوده در شرایط مختلف ودر بحران ها همراه و همدل با آنان و علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات در تربیون نماز جمعه با دلسوزی این مطالبات را از مسئولان استانی خواستارشده و به جد پیگیر بوده اند.

در زمینه های مختلف نیازهای اجتماعی، مطالبات سیل زدگان در حوزه های مختلف مسکن، کشاورزی، زیرساخت، فرهنگی، عمرانی و غیره همواره مد نظر امامان جمعه پلدختر و معمولان بوده و آن را دلسوزانه بیان و تا حصول نتیجه از مسئولان مربوطه پیگیر شده اند.

امامان جمعه پلدختر و معمولان در مناسبت ها،  مراسم ها، اعیاد و شهادت ها و صحنه های انقلاب با حضور فعال در جمع مردم به برگزاری برنامه ها و فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی پرداخته اند.

در شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا نیز همانند گذشته جهت حفظ سلامت مردم امامان جمعه پلدختر و معمولان پیشگام بوده و در برنامه های مختلف مردم و مسئولان را به رعایت موازین بهداشتی در مقابله با این ویروس توصیه و حضور فعال دارند.

به همین مناسبت نخستین سالروز این انتصاب را به حجت الاسلام والمسلمین موسوی و رضایی امامان جمعه پلدختر و معمولان تبریک گفته و از تلاش ها و زحمات دلسوزانه آنان قدردانی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما