شناسهٔ خبر: 39293083 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد:

بهبود ۹۷۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ در استان مرکزی

جمالیان از بهبود ۹۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید « محمد جمالیان» با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۹۷۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نشان از تلاش و کوشش شبانه روزی کادر درمانی و همدلی و همراهی مردم استان با این عزیزان است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به شناسایی ۲۴ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در استان شناسایی شده است.

 

وی ادامه داد: از ۲۴ مورد جدید مبتلا به این ویروس ۱۲ مورد اراک، ۵ مورد ساوه و زرندیه، ۴ مورد خمین، ۱مورد تفرش، ۱ مورد فراهان و ۱ مورد نیز درخنداب بوده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱ هزار و ۳۷۴ نفر رسیده است و امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر هم استانی ها و ماندن در خانه شاهد ریشه کن شدن این بیماری از جامعه باشیم.

 

جمالیان ادامه داد: در حال حاضر۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت و ۱۶۱ نفر از مبتلایان نیز در منزل بستری و قرنطینه شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری  ۱۳۰ نفر می باشد

 

وی در پایان همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم را خواستار شد و گفت: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاضله گذاری اجتماعی بتوانیم هر چه زودتر جشن پایان کرونا را برگزار کنیم.

پایان پیام/ 177

نظر شما