شناسهٔ خبر: 39292932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» سپاه پاسداران

سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه تهران رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علی ایل بیگی مسوول بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ در نشستی با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ و فرماندهان نواحی سپاه تهران، گفت: سامانه خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا در ۸ ناحیه تهران راه‌اندازی شده است. این سامانه از آیتم‌های مختلف تشکیل و می‌توان به خدمت رسانی یا دست به دست، همکاری گرو‌های جهادی، بحث مشاوره آنلاین، ضدعفونی کردن منازل و کمک به مشاغل آسیب دیده، تهیه اقلام خانواده‌های آسیب پذیری و تست حضوری افراد در منازل خود اشاره کرد.

ایل بیگی افزود: در این سامانه می‌توانیم مجموعه‌های متخلف جهادی را به هم متصل کرده تا یک هم افزایی میان گروه‌های جهادی صورت بگیرد. برای هر فرد، یک کد کاربری تعریف می‌شود تا مناطقی که توسط فرد ضدعفونی شده، بر روی نقشه مشخص می‌گردد.

وی ادامه داد: در بحث تهیه غذا برای مراکز بهداشتی و درمانی نیز، در این سامانه مواردی در نظر گرفته شده است. برخی از گروه‌های جهادی بحث توزیع غذا در بیمارستان‌های سطح شهر را دارند و به لطف این سامانه، مراکز توزیع کننده رصد می‌شوند تا از مواردی مانند مسمومیت غذایی جلوگیری شود. انشالله با برنامه ریزهای انجام شده به زودی اپلیکشین این برنامه هم در دسترس مردم عزیز در تهران قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی از سایت «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» در بعد از ظهر روز پنجشنبه (۲۱ فروردین ۹۸) با حضور سردار محمدرضا یزدی «فرمانده سپاه پاسداران تهران بزرگ، علی ایل بیگی «مسئول بسیج سازندگی تهران»، مسئول فضای مجازی سپاه تهران ،مسوول جامعه پزشکی تهران، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی، مسئول مجمع جهادگران تهران و فرماندهان نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما