شناسهٔ خبر: 39292755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موکب‌های کاشان برای شکست ویروس کرونا پای کار آمدند/طبخ ۱۵هزار غذای گرم برای بیماران کرونایی+فیلم

موکب علی بن امام محمد باقر(ع) تنها موکبی است که برای بیماران کرونایی غذای گرم طبخ میکند و تاکنون ۱۵هزار غذا را طبخ و در اختیار بیماران قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در ایام شیوع ویروس کرونا علاوه بر مدافعان سلامت هستند مردمانی که بدون آنکه نام و نشانی از خود به جای بگذارند برای مبتلایان به ویروس کرونا از جان و دل مایه می‌گذارند و آنان را تا حد امکان از تمامی جهات پشتیبانی می‌کنند.

مردم و شهروندان کاشانی در قالب هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی و خدمات اجتماعی و موکب‌ها به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند؛ موکب علی بن باقر(ع) کاشان نیز یکی از موکب‌های کاشان است که برای بیماران کرونایی نیازمند روزانه غذا طبخ و برای آنان ارسال می‌کند.

مهدی هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه پخت غذا را از ابتدا برای سه بیمار کرونایی آغاز کردیم، اظهار داشت: به حول و قوه الهی امروز توفیق داریم تا روزانه 300 پرس برای ظهر و 300 پرس برای شب در مجموع 600 پرس غذا را طبخ کنیم و موکب علی بن باقر(ع) تنها موکبی است که برای بیماران کرونایی غذای گرم طبخ می‌کند.

وی با بیان اینکه این اقدامات در قالب قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود، افزود: توفیق پیدا شد تا در این مدت کوتاه 15 هزار پرس غذا در این مدت کوتاه طبخ و در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار بگیرد.

خادم موکب علی بن باقر(ع) کاشان با بیان اینکه خیران مواد اولیه غذاها از بهترین نوع آن تهیه می‌کنند، ابراز داشت: خادمان این موکب به تمامی بیماران کرونایی که نیازمند کمک هستند، خدمات ارائه می‌دهد و فقیر و غنی فرقی ندارد؛ خادمان این موکب که 25 نفر هستند تمام تلاش خود را برای سلامتی شهروندان به ویژه بیماران کرونایی به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه روزانه 10 میلیون تومان توسط خیران برای طبخ غذا هزینه می‌شود، گفت: جمعی از محافظان قرآن کریم نیز در جمع خادمان موکب علی بن امام محمد باقر(ع) حضور دارند که در این امر خداپسندانه ما را یاری می‌کنند و در بسته بندی غذاها خادمان را کمک می‌کنند.

 

ویروس کرونا ,

 

انتهای پیام/801

برچسب‌ها:

نظر شما