شناسهٔ خبر: 39292545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سایت فیفا نبی را به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی کرد/ ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی است!

سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال نام مهدی محمدنبی را به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در جایگاه دبیرکل درج کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ایراد‌های قانونی که هفته پیش AFC نسبت به انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جای ابراهیم شکوری مطرح کرده و با ارسال ۳ نامه از فدراسیون درخواست کرد برای انتخاب! دبیرکل مفاد اساسنامه را رعایت کند، در نهایت دوشنبه این هفته (۱۸ فروردین) طبق مذاکراتی که بین مسئولان فدراسیون با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت و در ادامه برگزاری جلسه اعضای هیئت رئیسه، نبی رسماً به عنوان دبیرکل کار خود را آغاز کرد.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فیفا، مراتب تغییرات در جایگاه دبیرکلی را اعلام کرده و امروز (چهارشنبه) هم ورون موسنگواومبا، رئیس عالی فدراسیون‌های عضو فیفا انتخاب نبی را به او تبریک گفت.

ساعتی قبل هم سایت رسمی فدراسیون بین المللی فیفا نام مهدی محمد نبی را در صفحه مربوط به فدراسیون فوتبال کشورمان و بخش general secretary درج کرد.

برخلاف سایت فیفا، با نگاهی به صفحه رسمی فدراسیون ایران در سایت رسمی AFC متوجه می‌شویم این سایت که در هفته‌های اخیر ایراد‌ها و حواشی جالبی داشته است، همچنان مهدی تاج را رئیس و ابراهیم شکوری را دبیرکل فدراسیون می‌داند و جالب‌تر این است که با گذشت حدود ۲ ماه از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، همچنان از نظر سایت AFC، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کشورمان است.

البته با وجود اینکه علی کفاشیان، از حدود یک سال و یک ماه قبل از فدراسیون جدا شده و در جلسات هیئت رئیسه شرکت نمی‌کند، اما به دلیل استعفا ندادن به صورت رسمی، همچنان در هر ۲ سایت نام او به عنوان نایب رئیس فدراسیون دیده می‌شود.

تفاوت دیگر هم این است که با وجود قرار گرفتن نام حیدر بهاروند در سایت فیفا به عنوان رئیس فدراسیون و البته یکی از نواب رئیس، در سایت AFC هیچ اثری از او حتی در جایگاه نایب رئیس به چشم نمی‌آید و لیلا صوفی زاده در کنار کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما