شناسهٔ خبر: 39292242 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم گفتگوی محمدرضا گلزار با دختر کرونایی در تهران / قول دیدار پس از بهبود

رکنا: فیلمی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده بود، دختر بچه 11 ساله کرونایی را به تصویر می کشد که روی تخت بیمارستان از محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای کشورمان و همینطور محسن تابنده می خواهد برای سلامتی او دعا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه هنری رکنا، پس از منتشر شدن و سر و صدایی که این فیلم در فضای مجازی به پا کرد محمدرضا گلزار با این دختر تماس تلفنی برقرار کرد و از این دختر بچه کرونایی قول گرفت که پس از درمان شدن همدیگر را ملاقات کنند.

در ادامه دختربچه کرونایی به محمدرضا گلزار ابراز علاقه می کند و با چشمانی اشک بار با این هنرمند با لیاقت صحبت می کند.

طبق مقاله هایی که در این مدت نوشته شده است، ویروس کرونا با کمک از استرس و افسردگی فرد بیمار قوی تر می شود و زودتر فرد مورد نظر از پای درمی آید. این اقدام های زیبای هنرمندان باعث انگیزه و خوشحالی بیماران می شود. درست است از رفت و آمدها غیر ضروری در بیمارستان ها باید جلوگیری کرد اما تلفن موبایل و اپلیکیشن ها این مشکل را حل کرده است.اقدامی که محمدرضا گلزار انجام داد نمونه‌بارز آن است.

فیلم این اقدام پسندیده محمدرضا گلزار مثل ویدیویی که چندی پیش از این دختر بچه در فضای مجازی منتشر شده بود بازتاب فراوانی داشت و کاربران در کامنت ها از این اتفاق صورت گرفته ابراز خرسندی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما