شناسهٔ خبر: 39292189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهردار تبریز: پروتکل‌های لازم برای کفن و دفن متوفیان کرونا رعایت می‌شود

شهردار تبریز با اشاره به این‌که در شهر تبریز پروتکل‌های لازم بهداشتی در خصوص متوفیان کرونایی رعایت می‌شود، گفت: این تلاش‌ها در شرایطی است که امروز مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی تبریز را مورد اشاره قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در مراسم تجلیل از مدافعان خاموش، با اشاره به خدمات و تلاش‌های غسال‌ها و غساله‌ها در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونا اظهار داشت: مدافعان خاموش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهر تبریز پای کار هستند.

وی افزود: کفن و دفن اموات کرونایی یکی از موضوعات مهم و دشوار ماه‌های اخیر بود که سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نیروهای فعال در موضوع کفن و دفن از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا پای کار آمده و هرگز به خاطر خطرات این ویروس دست از کار نکشیدند.

شهردار تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در امر کفن و دفن اموات کرونایی پیش نیامده و با رعایت تمامی پروتکل‌ها، کفن و دفن متوفیان انجام می‌شود.

شهین باهر افزود: افراد فداکار و از خودگذشته در این روزهای سخت مشخص می‌شوند و دیدیم که در تبریز برخلاف برخی از کلان شهرها، مدافعان خاموش از اولین روزها، فعال بودند و دست از کار نکشیدند و ترک پست هم انجام نشد.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از تلاش های شهرداری تبریز در بحث ضدعفونی معابر و نقاط مختلف شهر و سازمان آرامستان ها در خصوص کفن و دفن اموات کرونایی نیز قدردانی کرد.

وی افزود: از اولین موارد فوت شدگان کرونا شاهد هستیم که نیروهای کفن و دفن سازمان آرامستان های شهرداری تبریز پای کار هستند و تمام موارد بهداشتی و شرعی رعایت می شود که جا دارد از تمام این عزیزان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/115/ ع

نظر شما