شناسهٔ خبر: 39291302 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تاکید اعضای شورای عالی حوزه بر استمرار آموزش سطوح مختلف حوزه در فضای مجازی

حوزه/ از ابتدای سال ۱۳۹۹ جلسات شورای عالی حوزه های علمیه در فضای مجازی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای شورا برگزار گردیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، از ابتدای سال ۱۳۹۹ جلسات شورای عالی حوزه های علمیه در فضای مجازی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای این شورا برگزار گردیده است.

بر اساس این گزارش: در اولین جلسه مورخ 1399/1/10به صورت ویژه موضوع ویروس کرونا و مسائل مرتبط با اقدامات حوزه های علمیه در قالب گروه های جهادی جهت کمک به بیماران مورد بحث و بررسی اعضای محترم قرار گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی گزارشی از تماسهای صورت گرفته با مدیران حوزه های علمیه مراکز استانی و بررسی اقدامات انجام گرفته در استانها ارائه کرد.

اعضای شورای عالی حوزه های علمیه رعایت اصول بهداشتی و صیانت از سلامت افراد، و استمرار آموزش سطوح مختلف حوزه در فضای مجازی و همچنین لزوم فعال سازی بیش از پیش کمیته ای جهت پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در خصوص بیماری کرونا و فضا سازی های عمومی و رسانه ای را مورد تاکید قرار دادند.

در این جلسه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تشکیل ستاد بحران حوزوی، فعالیت گروه های جهادی حوزوی و اقدامات معاونت آموزش در ارتباط با استمرار آموزش سطوح مختلف حوزه از طریق فضای مجازی ارائه کرد.

در دومین جلسه شورای عالی حوزه های علمیه نیز ضمن بررسی امور جاری حوزه های علمیه مصوباتی در خصوص انتخاب برخی از مدیران حوزه های علمیه استانی و اعتبارات عمرانی و جاری حوزه تصویب شد.

نظر شما