شناسهٔ خبر: 39290584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی سالروز میلاد پربرکت بزرگ پرچمدار عدالت در جهان حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) و نیمه شعبان را به همه آزادی خواهان عدالت جو دنیا، ملت ایران و بخصوص مردم شریف جزیره قشم تبریک گفت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلای از منطقه آزاد قشم حمید رضا مومنی در این پیام نیمه شعبان را یادآور و نوید بخش روزگارانی دانست که بشریت از یوغ ظلم و جور جباران رهایی پیدا کرده و دریای عدل وعدالت سراسر دنیا را فرا خواهد گرفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

سالروز میلاد مبارک  حضرت ‎‏حجت بن الحسن العسکری بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)  بر همه عدالت خواهان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت خجسته باد! چه مبارک است ولادت بزرگ مردی که دنیا در انتظار قدوم مبارک او و بارش باران رحمت و عدالت بواسطه ظهوراوست تا زمین تشنه، سیراب و مردم خسته، جان تازه بگیرند.
حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خورشید مهرافروز آسمان امامت، روشنایی بخش دل های منتظر و نجات دهنده مظلومان از جور ستمگران است تا با ظهور خود، سرود پیروزی و صدای دل انگیز عدالت و آزادی را در سراسر دنیا طنین انداز کند.
نیمه شعبان روزی است که نهال امید در دل های مستضعفان جهان جوانه می زند و لرزه ترس و وحشت بر تن مستکبران می افتد و دنیا برای انقلابی به بزرگی روح همه انسان های آزادی خواه و عدالت جو دنیا آماده می شود.
همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نیمه شعبان  زادروز ابرمردی است که جهان را از شرّ‏‎ ‎‏ستمگران و دغلبازان تطهیر می نماید و زمین را پس از آنکه ظلم و جور آن را فرا گرفته پر‏‎ ‎‏از عدل و داد می نماید و مستکبران جهان را سرکوب و مستضعفان جهان را وارثان ارض‏‎ ‎‏می نماید.
اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان المبارک، خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، امید جان های منتظر و شکفتن بوستان معطر نرگس و فرزند پاک نرجس را حضور مقام معظم رهبری، ملت ایران اسلامی و بخصوص مردم شریف جزیره قشم تبریک گفته و از خدواند بخشنده تعجیل در ظهورآن حضرت را مسئلت دارد.


حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

46

برچسب‌ها:

نظر شما