شناسهٔ خبر: 39289958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کرمان: همراهی مسئولان از هرز رفتن توان در مجموعه نظام جلوگیری می‌کند

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به همراهی همه مسئولان در مناطق سیل‌زده استان گفت: وقتی توان‌های ما جمع شود از هرز رفتن توان در مجموعه نظام جلوگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبارجنوب، سردار حسین معروفی عصر امروز در آئین اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده زهکلوت با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: از روی اول سیل سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان در کنار مسئولان استان، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، مسئولان محلی، ائمه جمعه و نیروهای نظامی و انتظامی دست به دست هم داده و کارهای بزرگی تا کنون انجام شده است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای وقوع سیل و با دستور و ابلاغ فرماندهی کل سپاه و بنا به نیازی که در منطقه احساس شد قرارگاهی با عنوان قرارگاه خدمات‌دهی جبهه انقلاب اسلامی و با هدف جهت‌دهی به خدمات تشکیل شد تا در جایی که نیاز بود ورود کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این به این معنا نیست که دیگران توان انجام این خدمات را ندارند اما وقتی توان‌های ما یکجا جمع شود هدفمندی در خدمات‌دهی بهتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب مراقبت می‌کند تا دشمن شیطنتی نکرده چرا که خط قرمز این جبهه مردم است گفت: این جبهه جلوگیری می‌کند از هرز رفتن توان در مجموعه نظام و تا الان اتفاقات خوبی افتاده است.

معروفی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در سیل اخیر در جنوب استان کرمان عنوان کرد: بخشی از کالاهای مردم از بین رفته و بخشی آسیب جدی دیده بودند و نیاز به تعمیر داشتند که با کمک تعمیرکارانی که در منطقه حاضر شدند تاکنون 150 دستگاه یخچال تعمیر شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه منطقه به چهار گروه تقسیم شده و وسایل خانگی آسیب‌دیده مردم بررسی شد افزود: با هماهنگی که  با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شد مقرر شد این ستاد به جای کالا، دام مورد نیاز مردم منطقه را تامین مرده و تامین کالا و لوازم خانگی را سپاه به عهده گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده وجهی از سوی فرمانده کل سپاه در اختیار ما گذاشته شد افزود: تعدادی لوازم خانگی برای کمک به مردم آسیب‌دیده از این محل خریداری شده و به مناسبت میلاد امام زمان(عج) بین مردم مسلم و مومن آسیب‌دیده توزیع شود.

وی با بیان اینکه این کالاها با نظر مسئولان محلی و شناسایی که از قبل انجام شده توزیع می‌شود عنوان کرد: 200 دستگاه یخچال، 500 تخته فرش، 200 دستگاه گاز، هزار سری قابلمه هفت پارچه کامل و 200 عدد پنکه ایستاده تهیه شد و 300 تنور محلی نیز تا پایان هفته آینده آماده شده و در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

معروفی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته و با هماهنگی مجموعه امام رضا(ع) 620  موکت 6 و 9 متری، 200 تخته روفرشی و 5 دستگاه یخچال و تعدادی پتو در بین مردم سیل‌زده توزیع شده است گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان در مجموع در این روزها کالا و لوازم خانگی بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که با توزیع مسئولان محلی مشکل مردم حل شود افزود: همه اقداماتی که به عنوان سپاه و بسیج در منطقه انجام می‌شود هدیه مقام معظم رهبری است و ما چیزی از خودمان نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امیدواریم با همت همدیگر گام‌های موثرتری در منطقه برداریم و آلام مردم را در آینده کم کرده تا در آینده شاهد چنین حوادث و مشکلاتی در منطقه نباشیم و اقدامات خوبی را در سال جهش تولید برداریم.

انتهای پیام/511/ش

نظر شما