شناسهٔ خبر: 39289781 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام واحد امور دفن ارتش آمریکا به نیویورک

با افزایش شمار جانباختگان کرونا در نیویورک و ناتوانی بیمارستان‌ها در کنترل امور، واحد دفن ارتش آمریکا به این ایالت اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیفنس بلاگ، در پی افزایش شمار جان باختگان ویروس کرونا در نیویورک و تکمیل ظرفیت سردخانه‌های این شهر، بحران در بخش دفن این ایالت نیز نمایان شده است.

در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های تابوت سازی و خاکسپاری در این ایالت با مشکل افزایش اجساد مواجه شده‌اند. به همین منظور ارتش آمریکا روز گذشته اعلام کرد واحد امور دفن خود را برای حل این بحران به نیویورک اعزام می‌کند.

رایان دی مک کارتی، دبیر بخش دفن ارتش آمریکا روز گذشته ضمن تایید این خبر اعلام کرد واحد امور دفن ارتش برای رسیدگی به این موضوع و دفن جان باختگان کرونا به نیویورک اعزام می‌شوند.

او همچنین در بیانیه‌ای از اعضای این واحد خواست تا پس از مستقر شدن در نیویورک، توانایی تحمل شرایط اسف بار این ایالت را داشته باشند.

در حال حاضر، بیمارستان‌های شهر نیویورک با تعداد بالای بیماران کرونایی و جان باختگان این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. پیش از این شبکه ۴ نیویورک از آمار بالای کشته‌های ناشی از ویروس کرونا در این ایالت خبر داده بود. همچنین شرایط در برخی از بیمارستان‌های این شهر به حدی وخیم است که امکان ارائه مجوز فوت برای جان باختگان فراهم نیست. به همین منظور قرار است امور دفن ارتش آمریکا این اقدامات را انجام دهد.

ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر در ووهان چین نمایان شد و پس از آن به ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرد. در حال حاضر، بیش از یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند. همچنین ویروس کووید-۱۹ تاکنون جان نزدیک به ۹۰ هزار نفر را گرفته است.

این ویروس در آمریکا تاکنون بیش از ۴۳۵ هزار نفر را مبتلا کرده و جان ۱۴ هزار و ۷۹۷ تن را گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما