شناسهٔ خبر: 39288713 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

افزایش ۵۰۰ درصدی فروش گجت‌های پوشیدنی‌ آنر در سال ۲۰۱۹

سیدامیرحسین مرتضوی

آنر به لطف عرضه‌ی محصولات پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه موفق شده است رشد قابل ملاحظه‌ای در آمار فروش خود تجربه کند.

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد آنر در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. طبق آمار مؤسسه‌ی IDC، این شرکت موفق شده در سال ۲۰۱۹ در آمار جهانی فروش دستگاه‌های پوشیدنی خود به رشد خیره‌کننده‌ی ۴۹۷/۴ درصدی دست یابد.

محصولات پوشیدنی آنر به لطف قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها در بسیاری کشورهای جهان با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده‌اند. به‌عنوان‌مثال این محصولات در کشورهای مالزی، هند و روسیه به ترتیب رشد ۷۴۵ درصدی، ۶۵۵ درصدی و ۶۱۳ درصدی را در آمار فروش تجربه کردند. البته باید یادآور شد که آنر در سال ۲۰۱۸ در بازار گجت‌های پوشیدنی بازیگر چندان مطرحی نبود؛ بنابراین باتوجه به بازاریابی صحیح و عرضه‌ی محصولات باکیفیت از سوی این شرکت چینی در سال جدید، رشد پرشتاب آمار و ارقام آن در این حوزه آن‌چنان تعجب‌آور نیست.

مقاله‌های مرتبط:

  • بررسی آنر بند 5
  • ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 با عمر باتری ۱۴ روزه رونمایی شد

اصلی‌ترین محصولات پوشیدنی برند آنر در حال حاضر ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ و دستبند سلامتی آنر بند ۵ هستند. ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ به لطف کارایی بسیار خوب خود می‌تواند جایگزین ارزان‌تری برای ساعت‌ GT 2 هواوی باشد.

این برند زیرمجموعه‌ی هواوی در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز موفق عمل کرده است و موفق شده است که در سال ۲۰۱۹ در ده کشور جهان بین پنج برند برتر جا بگیرد. این کشورها عبارت‌اند از: روسیه، فنلاند، آلمان، اوکراین، عربستان، امارات، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و جمهوری چک.

این شرکت یکی از بهترین عملکردهایش در سال ۲۰۱۹ را در بازار روسیه به‌جا گذاشت و توانست در فصل نخست این سال، پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در این کشور لقب بگیرد. آنر همچنین در این کشور توانست در آمار سالانه‌ی فروش، پس از سامسونگ و بالاتر از اپل، هواوی و شیائومی در جایگاه دوم قرار بگیرد.

نظر شما