شناسهٔ خبر: 39288632 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ماجرای فیلم فردی که در اهواز روی زمین افتاد

در سایت ها و فضای مجازی فیلمی دیده شده است که در آن فردی در خیابان حجت زیتون اهواز روی زمین بی حال افتاده است و برخی افراد در آن نزدیکی می گویند که او کرونا گرفته است.

صاحب‌خبر -

شیوع گسترده کرونا در کشور باعث شده تا در سایت‌ها و فضای مجازی شایعه‌هایی شکل بگیرد. برای نمونه در روزهای گذشته فیلمی از یک جوان که بر روی زمین افتاده منتشر و این ادعا مطرح شد که یک فرد مشکوک به کرونا در اهواز روی زمین افتاده است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا تاکنون جان انسان های زیادی را گرفته و هزاران مورد ابتلا به آن نیز تایید شده است و به بحرانی دامن زده که میلیاردها دلار به بازارهای جهانی آسیب رسانده است که ایران نیز از بحران ناشی از این ویروس در امان نبوده و نیست. به همین دلیل هم جدال با کرونا از جمله مشکلاتی است که این روزها مردم کشورمان را درگیر کرده است. ویروسی بسیار جدی که تعداد مبتلایان به آن رو به افزایش است و مسئولان در تلاش برای کنترل این بیماری هستند اما شایعاتی که وجود دارد از خود ویروس خطرناک تر است. این شایعات که هیچ پایه و اساسی هم ندارند از طرفی مردم را نگران تر کرده و جو روانی را موجب شده و از طرفی دیگر مسئولان را با چالش های مختلفی مواجه کرده و اجازه نمی دهد با تمرکز و بدون حاشیه مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند.

شایعه

در سایت ها و فضای مجازی فیلمی دیده شده است که در آن فردی در خیابان حجت زیتون اهواز روی زمین بی حال افتاده است و برخی افراد در آن نزدیکی می گویند که او کرونا گرفته است.

پاسخ به شایعه

محمد امین زرگر رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: این فرد در منطقه زیتون روی زمین افتاده بود که بعد از اطلاع به بیمارستان منتقل شد. پس از معاینات و بررسی های لازم توسط نیروهای اورژانس و انجام بررسی‌های لازم مشخص شده که این جوان دچار حملات عصبی شده است.

وی ادامه داد: این فرد همچنین برای بررسی احتمالی به بیماری کرونا به بیمارستان رازی اهواز منتقل شد که جواب کرونا برای وی منفی بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما