شناسهٔ خبر: 39287597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌های یزد در چنگال سیلاب / سیل کودک یک و نیم ساله یزدی را به کام مرگ کشاند

بارش های شدید شب گذشته در استان یزد سبب شد که برخی راه های استان به دلیل سیلاب بسته شود و در اثر آن کودک یک و نیمه ساله یزدی جان خود را از دست داد و یک نفر مفقود شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، شب گذشته در نقاط مختلف استان یزد بارش های شدید همراه با تگرگ و باد سبب شد که بسیاری از نقاط استان دچار آب گرفتگی شود و علاوه بر آن سیلاب هم در نقاط مختلف استان مشاهده شود.

بارش ها در برخی نقاط به حدی بود که سیلاب ایجاد شده برای مردم مشکلاتی به وجد آورد و تعدادی از جاده های استان در اثر سیلاب بسته شد.

محمود شاکری شمسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در این رابطه در گفت‌وگویی اظهار داشت: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب به تعدادی از راه‌ها خسارت وارد و برخی از جاده‌ها نیز بسته شد.

وی تصریح کرد: همچنین یک خانواده چهار نفری در جاده چک چک اردکان گرفتار سیل شدند که  از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر پدر و مادر خانواده نجات یافتند، یک کودک 1.5 ساله فوت کرد و فرزند دیگر خانواده مفقود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: در برخی مناطق شاهد بارش‌های رگباری و تگرگ بودیم که خسارات زیادی به باغ ها و شکوفه‌های درختان وارد شد  که میزان خسارت وارده هنوز برآورد نشد.

انتهای پیام/782/ش

نظر شما