شناسهٔ خبر: 39285723 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

ماموستا رستمی امام جمعه سنندج مطرح کرد

با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت در جهان برپا می‌شود/ در کتب اهل تسنن آمده که امام مهدی از اولاد حضرت فاطمه زهرا(س) است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید امام مهدی(عج) از رجال برجسته‌ای است که در نزد خداوند مکرم بوده بطوریکه حضرت عیسی پشت سر این امام نماز می‌خواند و این بیانگر جایگاه و فضیلت امام زمان است.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی-رجانیوز: ماموستا فایق رستمی با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: از دیدگاه برخی مفسران قرآنی شب قدر در ماه رمضان و از دیدگاه برخی دیگر شب قدر همان شب برات است که جایگاه این شب را می‌رساند.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: همه خیر و شر در شب برات تقسیم می‌شود و جامعه بشریت در این شب مبارک از خداوند خواسته‌هایشان را طلب می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید امام مهدی(عج) از رجال برجسته‌ای است که در نزد خداوند مکرم بوده بطوریکه حضرت عیسی پشت سر این امام نماز می‌خواند و این بیانگر جایگاه و فضیلت امام زمان است.
 
امام جمعه سنندج یادآور شد: اگر در جهان فقط یک روز به قیامت باقی بماند آن روز آنقدر طولانی خواهد شد تا امام مهدی بیاید و دنیا عدل و داد را در دنیا برپا کند.
 
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: زمانیکه ناراحتی و جور به همه جهان روی کند عامل برپایی عدالت در جهان حضرت مهدی(عج) خواهد بود.
 
ماموستا رستمی اعلام کرد: در کتب اهل تسنن آمده است که امام مهدی از اولاد حضرت فاطمه زهرا(س) است که به فرموده پیامبر اکرم(ص) انسانی بزرگ و بافضیلت نزد خداوند متعال است.
 
وی در پایان عنوان کرد: در قرآن کریم بسیاری از ماههای سال دارای آثار و برکات فراوانی است که ماه رمضان و ماه شعبان از جمله این ماههای با فضیلت هستند و اکنون که در ماه شعبان و شب برات قرار داریم باید از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت نماییم.

برچسب‌ها:

نظر شما