شناسهٔ خبر: 39283216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماموستا رستمی: با ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت در جهان برپا می‌شود

امام جمعه سنندج گفت: امام مهدی(عج) از رجال برجسته نزد خداوند متعال است که عدالت را در جهان برپا می‌کند.

صاحب‌خبر -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: از دیدگاه برخی مفسران قرآنی شب قدر در ماه رمضان و از دیدگاه برخی دیگر شب قدر همان شب برات است که جایگاه این شب را می‌رساند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: همه خیر و شر در شب برات تقسیم می‌شود و جامعه بشریت در این شب مبارک از خداوند خواسته‌هایشان را طلب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید امام مهدی(عج) از رجال برجسته‌ای است که در نزد خداوند مکرم بوده بطوریکه حضرت عیسی پشت سر این امام نماز می‌خواند و این بیانگر جایگاه و فضیلت امام زمان است.

امام جمعه سنندج یادآور شد: اگر در جهان فقط یک روز به قیامت باقی بماند آن روز آنقدر طولانی خواهد شد تا امام مهدی بیاید و دنیا عدل و داد را در دنیا برپا کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: زمانیکه ناراحتی و جور به همه جهان روی کند عامل برپایی عدالت در جهان حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

ماموستا رستمی اعلام کرد: در کتب اهل تسنن آمده است که امام مهدی از اولاد حضرت فاطمه زهرا(س) است که به فرموده پیامبر اکرم(ص) انسانی بزرگ و بافضیلت نزد خداوند متعال است.

وی در پایان عنوان کرد: در قرآن کریم بسیاری از ماههای سال دارای آثار و برکات فراوانی است که ماه رمضان و ماه شعبان از جمله این ماههای با فضیلت هستند و اکنون که در ماه شعبان و شب برات قرار داریم باید از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت نماییم.

انتهای پیام/2330/72/ق

نظر شما