شناسهٔ خبر: 39281927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت اولین شهید مدافع سلامت در زنجان

زنجان - ایرنا -رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استان زنجان گفت: با توجه به اعلام یافته‌های آزمایشگاهی زنده یاد اسدالله شیخ جابری به عنوان شهید خدمت به افتخار اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان نائل آمد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل رحمانی شامگاه  چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود:  این شهید خدمت متولد دوم فروردین سال ۱۳۵۰و از کارکنان مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بود.

وی اضافه کرد: طی دوران دفاع مقدس نیز آمار هفت شهید از حوزه بهداشت درمان و بهداری سابق در استان  به ثبت رسیده  این واحد دانشگاهی از جمله دستگاه هایی است که کارکنان زیادی دارد و در عرصه فرهنگ و جهاد و شهادت نیز نمود دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد : این واحد دانشگاهی طی سال های گذشته برای دانشجویان شهید مجموعه  وصیت نامه ای با عنوان سیمرغ خونین بال تهیه کرده است.

به گفته  وی، طبق برنامه ریزی ها و در جلسات آینده به برگزاری یاواره شهدا، مباحث مربوط به حوزه سلامت، بهداشت و درمان و موضوع فرهنگ جهاد و شهادت بیش از گذشته پرداخته می شود.

 به گزارش ایرنا، مراسم تشییع این شهید والامقام در بهشت زهرا(س) شهر زنجان برابر ضوابط بهداشتی انجام شد.

نظر شما