شناسهٔ خبر: 39281926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید در اقتصاد، به فروش و صادرات نفت تکیه کنیم

فعال اصولگرا گفت: واضح است که مبنای اقتصاد ما بر پایه تولید قرار گرفته است؛ بنابراین اگر ما تولید خوبی نداشته باشیم به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

صاحب‌خبر -

مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر «جهش تولید» گفت: واضح است که مبنای اقتصاد ما بر پایه تولید قرار گرفته است؛ بنابراین اگر ما تولید خوبی نداشته باشیم هرچقدر اقدامات دیگری انجام شود و بخواهیم به فروش و صادرات نفت تکیه کنیم به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

او ادامه داد: کما اینکه امروز شاهدیم که نفت با بحرانی شدید روبه روشده که باعث کاهش قیمت‌ها شده است؛ همچنین ما الان در شرایط تحریمی به سر می‌بریم و نمی‌توانیم نفت را خرید و فروش کنیم؛ موضوعی که البته کمک می‌کند که ما بتوانیم بدون در نظر گرفتن نفت روی پای خود بایستیم.

چمران افزود: امروز تنها راه نجات اقتصادی ما تولید و رونق تولید است که نام گذاری سال قبل هم بر همین اساس بود؛ همچنین با این شرایطی هم که بحران کرونا پیش آورده نیاز به یک جهش و یک حرکت جهادی و متفاوت در تولید داریم تا بتواند تولید ما را بالا ببرد؛ این راه نجات ماست و اگر این کار را انجام ندهیم قطعا دچار مشکلات بسیاری شده که آسیب‌های فراوانی هم در پی دارد.

رئیس اسبق شورای شهر تهران درپایان خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم روی پای خود بایستیم و با همه مشکلات و مسائل هم مقابله کرده و موفق شویم که البته سخت هم نیست باید جهش تولید را جدی گرفته و دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما