شناسهٔ خبر: 39281753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

ارسال پک پیشگیری از کرونا برای بیماران پروانه‌ای توسط خانه ای‌بی

باشگاه خبرنگاران

خانه‌ ای‌بی ۶۵۰ پک پیشگیری از کرونا به ارزش ریالی ۹۸۰،۸۵۰،۰۰۰ با رعایت اصول بهداشتی برای بیماران ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، کرونا! واژه‌ای که این روز‌ها بیشتر از هر کلمه‌ای می­شنویم. فرقی نمی­کند به این ویروس مبتلا باشید یا خیر به هرحال این ویروس تاثیرات بزرگ و کوچکی روی همه گذاشته است. اما عده‌ای هستند که بیش از بقیه در معرض آسیب آن هستند. از بیماران پروانه‌ای صحبت می‌کنیم.

وضعیت خاص بیماران مبتلا به‌ای بی و شدت زخم­ها، تاول­ها و چسبندگی انگشتان دست و پا، کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا را برای آنان به مراتب دشوارتر می‌کند. شست و شوی مکرر پوست، اسپری الکل و دیگر موارد بهداشتی به راحتی پوست یک انسان عادی را خشک می‌کند. حالا شما تصور کنید این چه اندازه پوست بیماران پروانه‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از طرفی با توجه به هزینه‌های بسیار بالای این بیماری، تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا هزینه مضاعفی را به بیماران مبتلا به‌ای بی و خانواده‌های آنان تحمیل می‌کند. در همین راستا و به منظور حمایت از بیماران پروانه‌ای در این برهه حساس خانه‌ای بی به محض پایان تعطیلات نوروزی اقدام به تامین اقلام پیشگیرانه از کرونا نمود. با توجه به کمبود این اقلام در بازار و به منظور تسریع فرآیند تامین وسایل بهداشتی، از نهاد‌های دولتی و حاکمیتی درخواست کمک نمودیم که به محض حمایت هر کدام از نهاد‌های درخواست شده، اطلاعات دقیق و شفاف به سمع و نظر شما خیرین محترم رسیده خواهد شد.

خوشبختانه خانه‌ ای بی در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعداد ۶۵۰ پک پیشگیری از کرونا به ارزش ریالی ۹۸۰،۸۵۰،۰۰۰ با شعار قدم به قدم تا نابودی کامل کرونا با رعایت اصول بهداشتی برای بیماران ارسال نمود که لازم به ذکر است تمامی هزینه خریداری و تامین این اقلام از حساب کمک‌های مردمی تامین شد. امیدواریم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا در تمام نقاط جهان از بین برود. تا آن روز ما دغدغه رفاه و آرامش بیماران پروانه‌ای را داریم و قطعا مثل همیشه مطمئنیم همدلی و یاری شما خیرین عزیز، ما را در تامین اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا کمک خواهد نمود.

جزئیات پک پیشگیری از کرونا به این شرح است:

انتهای پیام/

نظر شما