شناسهٔ خبر: 39281616 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

زنده زنده سوختن 20 بزغاله در آتش سوزی هولناک / در سردشت رخ داد

حوادث رکنا: بخشدار مرکزی سردشت گفت: بر اثر آتش سوزی در روستای «دولی خانوان» از توابع بخش مرکزی این شهرستان ۲۰ راس بزغاله تلف شدند و در آتش سوختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، ناصر یوسفی اظهار داشت: با کسب اطلاع از وقوع این حادثه در پی تماس یکی از اهالی با سامانه ۱۲۵، به سرعت ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی شهر سردشت به محل اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام گرفته آتش‌سوزی ناشی از اتصال سیم‌کشی در منزل مسکونی بوده است، افزود: با تلاش اهالی و ماموران، آتش‌سوزی قبل از سرایت به ساختمان‌های همجوار مهار شد و این حادثه آسیب جانی نداشت.

بخشدار مرکزی سردشت بیان کرد: تلف شدن ۲۰ راس بزغاله، سوختن کامل یک دستگاه موتور سیکلت و آسیب جدی به اسکلت ساختمان و وسایل داخلی منزل از جمله خسارت‌های این حادثه بوده و برآورد اولیه خسارت مالی حدود ۶۰۰ میلیون ریال است.

یوسفی افزود: روستاهای مستقر در شعاع ۲۰ کیلومتری مرز از سوی استانداری آذربایجان‌غربی بیمه شده‌ که بخشی از خسارت وارده به آنها از این طریق قابل جبران است.

شهرستان مرزی سردشت دارای ۲۷۱ روستاست که از این تعداد ۱۷۱ روستا با ۲۵ هزار نفر در بخش مرکزی سکونت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما