شناسهٔ خبر: 39281548 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت می گیرد:

اجرای طرح «نذر قربانی» و توزیع گوشت بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی گفت: طرح بزرگ «نذر قربانی» به همت موسسه حضرت خدیجه(س) و با همکاری تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«علیرضا دولت آبادی» ضمن تبریک نیمه شعبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا»، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان 20 راس گوسفند خریداری و به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) قربانی کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده، اظهار داشت: نیمی از این مبلغ را موسسه و کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و مابقی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری از بانیان خیر محلی دریافت شده است.

 

وی یادآور شد: طرح «نذر قربانی» طربق روال سال های گذشته همزمان با نیمه شعبان، به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

 

دولت آبادی ادامه داد: طرح نذر قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است که پس از خرید گوسفند و قربانی کردن، گوشت آن نیز بین مستمندان توزیع می‌ شود .

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کانون‌ های مساجد ظرفیت بالایی در راستای مشارکت در اجرای طرح‌ های مختلف به‌ ویژه طرح‌ های عام ‌المنفعه دارند، گفت: کانون ‌های فرهنگی و هنری با توجه به حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی، می توانند نقش مهمی در انجام فعالیت‌ های فرهنگی و هنری با مشارکت سایر نهادها ایفا کنند .

 

وی هدف از اجرای طرح نذر و اهدای قربانی را حمایت از هم ‌وطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد.

پایان پیام/ 82

نظر شما