شناسهٔ خبر: 39281538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرسش و پاسخ درباره بورس / چگونه وارد بورس شویم؟ / شما هم سوال بپرسید

تجارت‌نیوز پس از اجرای دو برنامه زنده اینستاگرامی برای پاسخ به سوالات مردم در حوزه کرونا و اوضاع اقتصادی، این بار درباره بازار سهام برنامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

تجارت‌نیوز پس از اجرای دو برنامه زنده اینستاگرامی برای پاسخ به سوالات مردم در حوزه کرونا و همچنین اوضاع اقتصادی، این بار درباره بازار سهام برنامه خواهد داشت تا مخاطبان سوالات خود را به صورت مستقیم با سردبیر و تحلیلگر تجارت‌نیوز مطرح کنند.

بورس چیست؟ چطور می‌توان وارد بازار سهام شد؟ چگونه می‌توان با این بازار بیشتر آشنا شد و برای سرمایه‌گذاری در این بازار اولین قدم چیست؟ احتمالا سوالات بیشتری برای آشنایی با بورس از نگاه خیلی از مردم وجود داشته باشد.

در سال گذشته که سه بازار طلا، بورس و مسکن هیچ کدام بازدهی حتی ۵۰ درصدی نداشتند، شاخص بورس بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافته است. به همین دلیل استقبال از بازار سهام به گونه‌ای افزایش یافته که در آخرین عرضه اولیه بورسی، میزان مشارکت به بیش از ۱٫۸ میلیون نفر رسیده است. برای آشنایی بیشتر با بورس و نحوه سرمایه‌گذاری در آن می‌توانید در برنامه زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز مشارکت داشته باشید.

روز جمعه ۲۲ فروردین ماه، ساعت ۲۱ ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به همراه محمد علی‌نژاد، خبرنگار و تحلیلگر تجارت‌نیوز به سوالات مخاطبان در برنامه زنده اینستاگرام پاسخ خواهند داد.

برای دیدن این مصاحبه می‌توانید به صفحه تجارت‌نیوز یا ابراهیم علیزاده در اینستاگرام مراجعه کنید و در این برنامه زنده سوالات خود را بپرسید یا اینکه در بخش نظرات همین خبر، سوالات خود را مطرح کنید.

گزیده‌ای از لایو قبلی در پاسخ به ۸ سوال اقتصادی مردم را هم در گزارش «با پول‌های خود چه کنیم؟» می‌توانید مشاهده کنید.

نظر شما