شناسهٔ خبر: 39281359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در اصفهان/ تعداد ناقلان کرونا در اصفهان بیشتر از قبل است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد ۹۱۸ بیمار کرونایی در بیمارستان ها، ۲۶ مورد در بخش مراقبت های ویژه داریم و 79بیمار مرخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آرش نجیمی گفت: متاسفانه تعداد ۱۲۶ مورد جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان ها بستری شدند.

وی افزود: تعداد ۷۹ از بیمارانی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت بیماری ترخیص شدند و برای تکمیل درمان در قرنطینه خانگی در منازل و یا در محل های درمانی که به وسیله دانشگاه علوم پزشکی سازمان دهی شدند وبقیه بیماران دوره بیماری را سپری می کنند.

نجیمی ادامه داد: از تعداد ۹۱۸ بیمار بستری شده در بیمارستان ها، ۲۶ مورد به نسبت وضعیت شدید تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

وی در ادامه گفت: روزانه یک روند ثابت افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس را در اصفهان داریم و متاسفانه هنوز به روند کاهشی (افزایش بیشتر موارد ترخیص بیماران از بیمارستان  در مقابل موارد بستری شدگان) نرسیدیم.

نجیمی تصریح کرد: از شهروندان عاجزانه تقاضا داریم که مساله شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند و به طور یقین بی توجهی به این موضوع مهم و عدم مشارکت و همدلی و همیاری مردم باعث می شود که با موج سهمگینی از بسط موارد ابتلا به کرونا در جامعه مواجه شویم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در اصفهان موارد ناقل کرونا ویروس به مراتب بیشتر از قبل است، گفت: عبور و مرور غیر ضوروری و تجمع و حضور در محیط می تواند در احتمال ابتلا به این ویروس برای افراد جامعه موثر باشدلازم است که مردم  این هشدار جامعه پزشکی را جدی بگیرند و به طور یقین با همکاری و مشارکت آحاد جامعه در آینده شاهد کاهش این موج و مرتفع شدن شیوع این بیماری در بین همشهریان خواهیم بود.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما