شناسهٔ خبر: 39281308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با میلاد مهدی موعود(عج)

توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان توسط کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: فعالان کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با میلاد مهدی موعود(عج) بسته های مواد غذایی را بین خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند توزیع می کنند.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا مظاهری» امروز (پنج شنبه ۲۱ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این اقلام غذایی برای حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند صورت می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این اقدام خداپسندانه هرساله در شب نیمه شعبان توسط اعضای کانون ها و با همکاری ارکان مساجد در سطح استان انجام می شود.

 

وی ابراز کرد: این اقلام شامل برنج، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی، مرغ گرم، شکر، قند، چای، روغن مایع و همچنین مواد ضدعفونی کننده و ماسک است که با کمک و مشارکت خیرین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جمع آوری شده است.

 

مظاهری توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان را یک وظیفه عمومی عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته مواد غذایی را بین نیازمندان در روستاها و شهرها توزیع کرده اند.

 

وی به سایر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر، مشارکت در پایگاه های غربالگری در مبادی ورودی، تولید و توزیع ماسک های بهداشتی، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی و ... از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام به شمار می رود.

 

پایان پیام/ 361

نظر شما