شناسهٔ خبر: 39281276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آنا بررسی می‌کند؛

کنکاش وزیر ورزش برای یافتن مدیرعامل پرسپولیس/ امتناع هیئت مدیره از پذیرفتن مسئولیت

وزیر ورزش تلاش می‌کند تا مدیرعامل لایقی برای پرسپولیس بیابد اما به نتیجه مطلوب نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد شرایطی پیدا کرده که کسی این سمت را قبول نمی‌کند. برای همین هم وزیر ورزش به دنبال گزینه اصلح است.

این موضوع زمانی تشدید شد که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال پول قرض کرد. رسول پناه که گزینه مدیرعاملی بود با این کار از میان گزینه‌ها خرج شد چون هواداران نیز از دست او شاکی و به طور کلی ناامید هستند. 

سید مهرداد هاشمی که عضو هیئت مدیره است حاضر به قبول چنین مسئولیتی نیست چون معتقد است باشگاه بدهی زیادی دارد و پرونده‌های شکایتی زیادی که وجود دارد، کار را بسیار سخت کرده است. علی رغبتی هم که آخرین عضو هیئت مدیره فعلی پرسپولیس است نیز این سمت را قبول نخواهد کرد چون نظری مشابه با هاشمی دارد.

وزیر ورزش و جوانان در میان نزدیکان خود به دنبال مدیری است که مسئولیت مدیرعاملی پرسپولیس را به او واگذار کند اما بالا بودن حجم بدهی‌ها موجب شده تا کسی حاضر به پذیرش چنین پست مهمی نشود. با این حساب شرایط مدیریتی سرخ‌های پایتخت باید با روند فعلی ادامه یابد.

در این میان صحبت از رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس و پس از مدتی نشستن بر صندلی مدیرعاملی بود که این موضوع منتفی شده چون شرایط پرسپولیس با سایپا متفاوت بوده و حجم بدهی‌ها بسیار بیشتر از حد انتظار است. ضمن اینکه درویش پشتوانه مالی برای حضور در پرسپولیس را ندارد.

با این حساب مسعود سلطانی‌فر در شرایط فعلی گزینه مناسبی برای سپردن پست مدیرعاملی پرسپولیس ندارد و اعضای هیئت مدیره نیز از پذیرفتن چنین مسئولیتی شانه خالی کنند. باید منتظر تصمیم‌گیری وزیر ورزش بود تا او بتواند گزینه‌ای که شاخصه‌های لازم را داشته باشد برای نشستن بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس پیدا کند.

انتهای پیام/4048/

نظر شما