شناسهٔ خبر: 39281120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و قطعا در اروپا هم موفق می‌شود/ پرسپولیسی‌ها می‌خواهند با اختلاف بیشتر از 10 امتیاز قهرمان شوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی بیرانوند علیرغم داشتن فراز و نشیب بهترین دروازه‌بان آسیا است و می‌تواند در اروپا نیز موفق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون پیشتازی علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن آسیا در جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: به نظر من بیرانوند واقعاً بهترین دروازه بان ایران و آسیا است. البته قبول دارم که او در این یک سال گذشته فراز و نشیبی داشته اما واقعیت این است که او با درخشش زیادی که در جام جهانی روسیه داشت نشان داد قطعا یکی از بهترین دروازه بان های جهان و بهترین دروازه بان قاره کهن است.

وی در ادامه افزود: با پشتکاری که در بیرانوند سراغ دارم مطمئن هستم، می‌تواند بعد از حضور در بلژیک نیز در این لیگ درخشش داشته باشد و سپس در بهترین باشگاه های جهان بازی کند.

مدافع پیشین تیم ملی با اشاره به برگزاری یا تعویق مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: فکر می کنم فیفا و ای اف سی باید یک دستورالعمل جامع و کاملی درباره برگزاری مسابقات لیگ بدهند و ما نیز باید تابع تصمیمات مراجع بالاتر فوتبالی در این زمینه باشیم. به هرحال کل دنیا درگیر این ویروس منحوس است و آنها شرایطی بدتر از ما دارند اما بسیاری از مراجع بین المللی فوتبال بر اتمام مسابقات تاکید دارند.

پنجعلی با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس گفت: پرسپولیس بالاترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. من وقتی بازیکنان صحبت کردم آنها انگیزه بسیار زیادی برای بازی کردن و برد در ادامه مسابقات دارند و می خواهند با اختلاف بیشتر از 10 امتیاز قهرمان شوند. به هرحال همه باید کمک کنیم تا به امید خدا اول از شر ویروس خلاص شویم و بعد درباره برگزاری لیگ تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما