شناسهٔ خبر: 39281018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یا مهدی! بیا و حسن ختام این روزهای غبار گرفته باش

یا مهدی! چه تولد غریب و عجیبی شد امسال تولد شما، چه تولد غریبی که باید شادی این تولد سبز را در خانه‌هایمان جشن بگیریم؛ بیا و حسن ختام این زمان‌های زنگ گرفته و غبار گرفته باش.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس از همدان،‌

صبحدم پیک مسیحا دم جانان آمد                                 گفت برخیز که آرام دل و جان آمد

سحر از پرده‌نشینان حریم خلوت                                    نغمه برخاست که شاهنشه خوبان آمد

عاشقان را رسد این طرفه بشارت ز سروش                         که سحرگاه شب نیمه شعبان آمد

مى‌کند مرغ سحر زمزم بر شاخ گل                                که ز نرگس ثمرى پاک بدوران آمد

وارث تاج نبى اوست که با دعوت حق                             بهر افراشتن پرچم قرآن آمد

شهسواریست که با صولت و بازوى على                          از پى کشتن کفار به میدان آمد

مظهر صلح حسن اوست که با حلم حسن                         پى آرامش دل‌هاى پریشان آمد

یا مهدی! ای مظهر پاکی، راستی و ایمان، ای نقطه شروع شفق و ای مجری حق و عدل بر دنیا امروز تولدت توست، تولدی که چون غزل یا قصیده‌ای بی‌انتهاست و فقط خدا بیت آخرش را می‌داند و روزی برایمان می‌خواند.

یا مهدی! چه تولد عجیبی شد امسال تولد شما، چه تولد غریبی که باید شادی این تولد سبز را در خانه‌هایمان جشن بگیریم، سخت است برای همه ما این ماندن‌ها و این جشن‌گرفتن‌های بدون شور اما آنچه به ما امید می‌دهد برای این روزها و این تولد غریب صدای آمدنت است، گویا زمان هم از غیبت شما خسته شده و می‌خواهد خود را به انتها برساند پس دعای آخر را به درگاه خدا بکن،‌ همان دعایی که اجازه ظهور می‌خواهی و خدا اجابت می‌کند؛ یا مهدی! بیا و حسن ختام این زمان‌های زنگ گرفته و غبار گرفته باش.

یا مهدی! بیا چشمه‌های غصه‌های ما را، دلتنگی‌های این روزهایمان را، اضطراب‌های نهان شده در جانمان را پر از جوشش امید کن و بذرهای شادی را در روحمان بکار تا ما هم سبز و با طراوت شویم.

یا مهدی! بیا و این تاریکی‌ها و دردهای تار و تنگ روحمان را با نور کلام و صلابت نگاهت نورانی کن که تنها با یک نگاه تو همه جهان نور می‌گیرد.

یا مهدی! بیا و به عاشقانت نوید بهار را بده و بر تمام احادیث انتظار خط بکش و بنویس مهدی فاطمه ظهور کرد.

یا مهدی! بیا و دین جدت رسول خدا را از تمام زنگار‌های کوته‌اندیشی و جهالت و نیرنگ دشمنان در طول این هزار و دویست و چند سال پاک کن و آن دین ناب محمدی را در دل‌هایمان استوار و پابرجا کن همان دینی که ما را به عرش خدا می‌رساند.

یا مهدی! بیا که همه آدمیان روی این کره خاکی سخت درمانده‌اند و سخت نیازمند و محتاج ناجی‌گری‌های تواند و دم مسیحایی شما را می‌خواهند و بعد از قرن‌ها غفلت اکنون می‌دانند که دنیا منجی می‌خواهد.

یا مهدی! بیا تا ما طعم شیرین تولد شما را با حضور خود شما احساس کنیم و هلهله بکشیم و با خیالی آسوده خودمان را در آغوش خدا رها کنیم.

یا مهدی! بازمی‌گویم امسال تولد غریبی شد برای شما که جگرمان را می‌سوزاند و شما را قسم به این آه برآمده از دل‌های مشتاق و شیفته شیعیانت و اشکان روان برای غربت شما بیا. بیا و سلام مستحبی ما را به جواب واجبش دلخوش کن...السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه... بیا و شادی را با حضور خودت بر ما بچشان...

انتهای پیام/89001/

نظر شما