شناسهٔ خبر: 39280750 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با میزان:

استفاده از کلاس‌های جبرانی بعد از افول کرونا برای دانشجومعلمان/تحویل ۳۸ هزار معلم برای مهر ۹۹ به تعویق نمی‌افتد

خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: قول داده بودیم که برای شروع سال تحصیلی جدید ۳۸ هزار معلم تربیت کنیم که با توجه به آموزش‌هایی که تاکنون انجام شده دچار عقب افتادگی درسی نیستیم و مشکلی برای تحویل این میزان معلم برای شروع سال تحصیلی جدید نداریم.

صاحب‌خبر -

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که با توجه به تعیلی دانشگاه فرهنگیان به دلیل شیوع کرونا آیا تحویل دانشجو معلمان به آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با مشکل رو به رو نخواهد شد؟ گفت: کشور ما هم مانند سایر کشور درگیر با بحران ویروس کرونا است، ولی به زودی از این بحران عبور می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به زیر ساخت‌های آموزش مجازی که در دانشگاه فرهنگیان شروع شده و با توجه به برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته است به تعهدی که به آموزش و پرورش برای تربیت دانشجو و تحویل دانشجو معلمان داده ایم عمل خواهیم کرد.

خنیفر با بیان اینکه در زمینه تحویل دانشجو معلمان به آموزش و پرورش با مشکلی مواجه نخواهیم بود گفت: با توجه به آموزش‌های مجازی و برنامه‌های که برای بعد از افول کرونا گرفته ایم و آموزش مجازی و جباری عقب افتادگی آموزش دانشجو معلمان را جبران خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: قول داده بودیم که برای شروع سال تحصیلی جدید ۳۸ هزار معلم تربیت کنیم که با توجه به آموزش‌هایی که تاکنون انجام شده دچار عقب افتادگی درسی نیستیم و مشکلی برای تحویل این میزان معلم برای شروع سال تحصیلی جدید نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما