شناسهٔ خبر: 39279022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برج آزادی در شب نیمه شعبان نورپردازی شد

تهران_ ایرنا_ برج تاریخی آزادی تهران در شب ولادت باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) نورپردازی و نورافشانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه چهارشنبه خبرنگار ایرنا؛ امشب برج تاریخی آزادی در شب نیمه شعبان عرق در نور بود و به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران برنامه ویدیو مپینک (نورپردازی سه بعدی) همراه با مراسم نورافشانی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در حالی که بیشتر شهروندان در منازل هستند تلاش کردیم با تکنیک نورپردازی ۳ بعدی در برج آزادی تصاویر دلچسب را در فضای مجازی برای شهروندان تقدیم کنیم.

برزین ضرغامی افزود: تلاش می کنیم از این تکنیک نورپردازی در مناسبت های دیگر و در اماکن بیشتری اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نورپردازی ۳ بعدی با موضوع کرونا نیز در پایتخت در روزهای گذشته برگزار شد.

رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد: امشب مراسم نورافشانی در ۲۲ نقطه اصلی شهر تهران برگزار شد.

همچنین نماینده مردم تهران؛ شمیرانات؛ ری؛ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در این ایام که مردم با ویروس کرونا در حال مقابله هستند شهرداری تهران با تولید برنامه های متنوع در فضای مجازی لحظات شاد و مفرحی را در ایام نوروز برای مردم خلق کردند.

سید فرید موسوی افزود: اجرای آنلاین کنسرت های موسیقی و سایر برنامه های دیگر فرهنگی و هنری موجب شد که محیط خانواده شاد شوند و در منازل خود از برنامه های فرهنگی و هنری بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه نورپردازی ۳ بعدی نیز کار جدیدی است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران در شب میلاد امام زمان (عج) این برنامه را اجرا کرد.

نظر شما