شناسهٔ خبر: 39278583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: پروتکل‌های لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تدوین شده و بر اساس این چارچوب‌ها گام خواهیم برداشت.

کلانتری با بیان اینکه قدم به قدم با هدف اجرای طرح‌ها و قطع زنجیره کرونا گام خواهیم برداشت، اظهار کرد: دسته بندی صنوف بر اساس ریسک و خطر سازی ها نیز تعریف شده و اقدامات لازم به مانند طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می‌شود.

کلانتری با اشاره به طرح موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: در راستا تا دو هفته آتی بازگشایی مدارس را نخواهیم داشت، اما بازگشایی در اردیبهشت ماه نیز در گرو شرایط و وضعیت بیماریست و تصمیمی گرفته نشده است.

کلانتری از سر کشی و بازدید از شهرستان‌های مختلف با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و بیان کرد: امروز بازدیدی از شهرستان چرام داشتیم که تعداد افراد مبتلای آن به کرونا از میانگین استان بالاتر رفته و به سطح میانگین کشوری رسیده است. تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده و با توجه به وضعیت این بیماری، یکی از معاونین علوم پزشکی به شکل مستقیم به فعالیت‌ها در این شهرستان نظارت خواهد کرد.

کلانتری گفت: در حوزه کهگیلویه دو میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای رفع نیازها و مقابله با کرونا را داشتیم که نگاه ویژه به چرام در این اعتبارات را خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: باید گام به گام در راستای قطع زنجیره کرونا گام برداریم تا به نقطه مطلوب در کنترل این ویروس برسیم.

نظر شما