شناسهٔ خبر: 39278235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خبر داد؛

موفقیت فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از موفقیت فارس در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در چهارمین جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا با گرامیداشت اعیاد شعبانیه بویژه ولادت حضرت قائم (عج) و با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نتایج موثر آن اظهار کرد: کنترل موثر شیوع بیماری از نتایج مفید این طرح در استان بود که با ادامه کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها برابر طرح ابلاغی از مرکز و مصوبات ستاد استانی و با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم در سطح استان اهداف مورد نظر طرح را با جدیدت دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه کاهش تماس‌ها و رعایت جدی توصیه‌ها و هشدار‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مهمترین وظایف همگانی است که در این خصوص هم استانی‌ها و همشهری‌های با فرهنگ وفهیم شیرازی علی رغم برخی سختی‌ها به جهت حفظ سلامت همگانی همراهی خوب و مناسبی با این طرح داشته اند که قطعا استمرار این گونه همکاری‌ها کمک شایانی در پیشگیری و کنترل این بیماری خواهد داشت.

سید احمد احمدی زاده بیان کرد: استاندار فارس، به صورت لحظه‌ای موارد مرتبط با مدیریت بیماری را رصد و پیگیری می‌کند و در تمام ایام هفته و روز‌های تعطیل با همکاری اعضا، ستاد جلسات و موارد مربوط را با حساسیت دنبال و مدیریت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تیم ایست و بازرسی و کنترل ورودی‌ها و و خروجی‌ها با قوت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و تمام تلاش آن‌ها بر این است که با همکاری مردم و مسافران حداقل جریمه و توقیفی خودرو داشته باشند که تاکنون عملکرد تیم‌های مستقر در مبادی ورودی شهر‌ها عملکرد در خور تقدیر و قابل دفاع است. البته در صورت تخلف و سرپیچی از قانون برخورد‌های پیش بینی شده قانونی و اعمال قانون انجام می‌گیرد.

احمدی زاده افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ شهرها، بخصوص شیراز ضروری است و این مهم مدنظر دستگاه‌های متولی قرار گیرد تا برنامه ریزی لازم و پیش بینی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما