شناسهٔ خبر: 39275576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری کلاس‌های الکترونیکی برای دانشجویان دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از برگزاری کلاس‌های الکترونیکی برای دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از ۲۳ فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا آبرود اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، کلیه کلاس‌های تئوری دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در۱۱ مرکز و واحد استان  تا زمان برگزاری کلاس‌های عادی دانشگاه، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع جهت بهره‌مندی دانشجویان از امکانات فراهم شده، تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه دانشگاه پیام‌نور زیر ساخت و تجربیات خوب و ارزنده‌ای دارد و می‌توانیم با حداقل تغییرات از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.

 آبرود خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته از ۲۳ فروردین‌ماه طبق برنامه کلاسی  اعلام شده در سایت مراکز و واحدها یا سامانه سهبا ، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش استان به نشانی  Lms.chb.pnu.ac.ir   برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی اخذ کرده است نیز بر اساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور(lms.pnu.ac.ir) ارائه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری  همه همکاران به خصوص حوزه فناوری اطلاعات و همچنمین حوزه  آموزش با برنامه‌ریزی دقیق و افزایش منابع سخت افزاری در طول ایام باقیمانده در ترم جاری بتوان با بالاترین کیفیت، امکانات برگزاری کلاس و فرآیندهای جاری و مورد نیاز دانشگاهیان را فراهم کرد.

انتهای پیام

نظر شما