شناسهٔ خبر: 39274792 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

آموزشگاه فنی برق، انتخاب اول کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک در ایران از سال 1391 فعالیت خود را با کادری متخصص زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور آغاز نموده است. این آموزشگاه دوره های آموزشی کاربردی و عملی را با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه مشاغل فنی برای ورود به بازار کار و درآمدزایی در آن برگزار می نماید.

صاحب‌خبر -

کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت کاملا تخصصی و عملی و در جهت تبدیل شدن کارآموز به یک استادکار علمی و تجربی متخصص می باشد. این آموزشگاه پس از پایان دوره آموزشی مدرک معتبر فنی و حرفه ای را در اختیار کارآموزان قرار می دهد تا با استفاده از آن می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی فوق را با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه مشاغل فنی برای ورود به بازار کار و درآمدزایی در آن برگزار می نماید. این آموزشگاه تدابیر گوناگونی را در نظر گرفته است تا کلیه علاقه مندان به مشاغل فنی در کشور فرصت شرکت دراین دوره های آموزشی را داشته باشند تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه مشاغل فنی برای ورود به بازار کار و درآمدزایی در آن برگزار می نماید. . به طور مثال خوابگاه هایی را برای کارآموزان شهرستانی در نظر گرفته است یا دوره های آموزشی را در ساعاتی منعطف و در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد شاغل برگزار می نماید. . بر طبق آمار موجود سالانه حدود 2500 دانش پذیر در مجتمع فنی برق موفق به اخذ مدرک می شوند و بیش از 80 درصد آنها به راحتی جذب بازار کار می شوند.

آشنایی با دوره های آموزشی فنی برق

آشنایی با دوره های آموزشی فنی برق

آموزشگاه فنی برق همه ساله دوره های آموزشی متعددی را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. بخشی از مهم ترین دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش تعمیرات موبایل
  • آموزش تعمیرات ایسیو خودرو
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • آموزش تعمیرات کولر گازی
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

دوره های ذکر شده تنها بخشی از دوره های برگزار شده در این آموزشگاه می باشد. همانطور که اشاره شده این دوره ها بخشی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه می باشد که همه ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام می نمایند.

آشنایی با دوره های آموزشی فنی برق

آشنایی با دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره هایی است که با گذران و فراگیری آن می توان یک آینده شغلی روشن و پولساز را ایجاد کرد. امروزه محبوبیت و کاربرد موبایل بسیار افزایش یافته و می توان گفت تمام افراد جامعه از این وسیله استفاده کرده و بسیاری از فعالیت روزمره خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. بنابراین با توجه به استفاده گسترده از این وسیله بدون شک نیاز به مراکز خدمت رسانی و تعمیر این وسیله بیش از پیش احساس می شود.

دوره تعمیرات موبایل دوره ای است که سطح علمی آن و کیفیت آموزشی آن از اهمیت بالایی برخوردار است، و داوطلبان باید پس از انجام این دوره بتوانند توانایی تعمیر انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در انواع مدل های موبایل اندروید و آیفون را داشته باشند. آموزشگاه فنی برق با در نظر موارد فوق این دوره آموزشی را در محیطی کاملا عملی و شبیه به محیط واقعی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می نماید. کارآموزان پس از شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و با راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل یا استخدام در نمایندگی های تعمیرات موبایل به تعمیر انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در انواع مدل های گوشی اندروید و آیفون بپردازند و به درآمد متوسط 5 تا 10 میلیون در ماه دست یابند.

آموزشگاه فنی برق در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش مباحث مربوط به تعمیر موبایل مشاوره هایی برای چگونگی ورود و موفقیت در بازار کار تعمیر موبایل در اختیار کارآموزان عزیز قرار می دهد.

آشنایی با دوره های آموزشی فنی برق

آشنایی با دوره آموزش تعمیرات ایسیو فنی برق

آموزش تعمیرات ایسیو دوره ای است که کارآموزان پس از شرکت در آن می توانند به عنوان تعمیرکار حرفه ای ایسیو انواع خودروهای داخلی و خارجی وارد بازار کار این حرفه شوند. دوره تعمیرات ecu یک دوره تخصصی است که در آن به صورت علمی و تجربی زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص صفر تا صد تعمیر ایسیوهای مختلف آموزش داده می شود، کارآموزان پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند همانند یک استاد ماهر به صورت شخصی با راه اندازی مغازه تعمیرات ایسیو به فعالیت در این زمینه بپردازند یا اینکه به استخدام شرکت های مختلف درآمده و درآمد ثابت حدود 5 تا 10 میلیون دست یابند.

امروزه شغل تعمیرکار ایسیو در زمره شغل های پولساز و آینده دار قلمداد می شود. زیرا در خودروهای امروزی این قطعه  اهمیت زیادی داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. کارآموزان با شرکت در دوره تعمیرات ایسیو آموزشگاه فنی برق طریقه عیب یابی و تعمیر انواع خودروها مانند تعمیر ایسیو پراید، پژو 405، پژو 206، سمند، ال نود و سایر خودروها را فراگرفته و می توانند بدون استرس وارد بازار کار تعمیرات ایسیو شده و به درآمدزایی بپردازند.

آشنایی با دوره تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دیگر دوره هایی تخصصی است که درآموزشگاه فنی برق برگزار می شود. در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق به دانش پذیران عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آموزش داده شده، و در پایان دوره نیز به داوطلبان مدرک رسمی فنی حرفه ای ارائه داده می شود، و این افراد با استفاده از این مدرک می توانند به صورت شخصی و یا با استخدام در شرکت ها و نمایندگی های فعال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته باشند.

در دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی فنی برق به داوطلبان تمامی آموزش های علمی و عملی مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی در محیطی شبیه به محیط واقعی کار و توسط اساتید با تجربه و متخصص داده می شود و آنها می توانند با گذراندن دوره فوق به توانایی یک استادکاری با تجربه و با سابقه برسند و به تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال ساید، فریزر و معمولی، جاروبرقی و غیره آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی فنی برق و اطلاع از قیمت ها و بهره مندی از تخفیف های این آموزشگاه می توانید به وب سایت مجتمع فنی برق به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره 02166121029 تماس بگیرید. در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.

نظر شما