شناسهٔ خبر: 39274153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان همدان عنوان کرد:

دستگیری باند ۳ نفره توزیع کننده چک پول‌های جعلی در همدان

همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند ۳ نفره توزیع کننده چک پول‌های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسد بگی گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه ۲ نفر مرد و یک خانم جوان در حال توزیع چک پول‌های جعلی ۵۰ هزار تومانی هستند تحقیقات در خصوص صحت و سقم موضوع انجام گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت که با تلاش مأموران یکی از متهمان و مخفیگاه وی شناسایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس با رعایت موازین قانونی، وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدبگی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم تعداد ۴۷۱ قطعه چک پول ۵۰ هزار تومانی جعلی معادل ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و مبلغ ۲۵ میلیون ریال نیز که بابت فروش چک پول‌های جعلی و تقلبی به دست آمده بود، کشف شد.

وی بیان داشت: ۲ متهم دیگر نیز پس از شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند که آنها در اظهارات خود معترف شدند که چک پول‌ها را از استان‌های غربی از فردی ناشناس خریداری کرده‌اند.

سرهنگ اسد بگی گفت: متهمان به دادسرا معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شهروندان خواست: با شناسایی چک پول‌های اصلی از تقلبی در صورت بر خورد با موارد مشابه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


 

نظر شما