شناسهٔ خبر: 39273548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر تشدید کنترل مبادی ورود و خروجی شهرهای استان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا باید کنترل تردد غیر ضرور همانند روز سیزدهم فروردین در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان انجام گردد.

صاحب‌خبر -

احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد افزود: هرگونه اجتماع اعم از بازارهای غیر ضرور، جشن‌ها، عزاداری و اجتماعات مذهبی که باعث سرایت بیماری شود، اکیداً ممنوع است و فرمانداران و بخشداران باید بدانند که مکانهای مذهبی و مراسم مذهبی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا تا اول اردیبهشت ماه تعطیل است و نماز جماعت و جمعه برگزار نخواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی ابلاغیه‌هایی که در کشور صادر می‌شود باید تمکین شود و نباید تفسیر به رای شود.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین از فرمانداران و بخشداران استان خواست نظارت دقیق و جدی را برای اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و مصوبات ستادملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به عمل آورند و از برپایی هرگونه تجمع در سطح شهرستان به طور جد ممانعت کنند.

موهبتی افزود: نسبت رشد بیماری کرونا در استان افزایش یافته چرا که طی روز گذشته ۲۰بیمار کرونایی به آمار بیماران استان اضافه شده و روز قبل از آن ۱۲ مورد و امروز تعداد مبتلایان ۲۹ مورد افزایش یافته که این موضوع نشان از سیر صعودی و نگران کننده شرایط دارد.

وی با تاکید بر اینکه با همه امور تجمعی با شدت و حدت باید برخورد شود افزود: از مردم فهیم استان انتظار داریم که شرایط را جدی بگیرند و تا اطلاع ثانوی از برگزاری هر گونه مراسم خودداری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما