شناسهٔ خبر: 39273468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پشت پرده شایعه استعفای سعادتمند از باشگاه استقلال

خبرگزاری میزان- به تازگی برخی رسانه‌ها از استعفای مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خبر دادند که باعث ایجاد جو روانی عجیب برای هواداران این باشگاه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به تازگی، احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد تا آبی‌پوشان پس از ماه‌ها رنگ و بوی آرامش را حس کنند.

درست در این شرایط برخی رسانه‌ها از استفعای سعادتمند خبر می‌دهند تا نگرانی را دوباره به هواداران هدیه دهند. این رسانه‌ها مدعی هستند سعادتمند به خاطر مشکلاتی که گریبان‌گیر مدیران قبلی شد، به فکر استعفا افتاده و او هم می‌خواهد دفتر سعادت‌آباد را ترک کند. حتی بحث عدم حضور سعادتمند در روز‌های گذشته در دفتر کارش هم به عنوان توجیه دیگر در جهت استعفای او قلمداد شد.

این در حالی است که طی روز‌های گذشته، سعادتمند به خاطر شرکت در جلسات متعدد، خارج از باشگاه بود. این جلسات همگی در راستای افزایش توان درآمدزایی باشگاه تشکیل شد و به همین علت، مدیرعامل جدید، حتی وقت اینکه بخواهد به باشگاه سر بزند هم نداشت. او در تلاش است با حضور در جلسات مختلف، بنگاه‌های اقتصادی را به سمت باشگاه بکشاند و به درآمدزایی آبی‌ها کمک کند.

سعادتمند پیگیر پرداخت بدهی‌های گذشته، واریزی برای بازیکنان و فراهم کردن زیرساخت لازم برای استقلال به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای است. موضوعی که در این سال‌ها برای باشگاه استقلال وجود نداشته است. او آن قدر درگیر مسائل کلان اقتصادی است که حتی تا امروز، هیچ حکمی برای معاونانش صادر نکرده و فعلا اولویت‌هایش را بر اساس حل مشکلات اقتصادی می‌داند.

یک منبع آگاه اطراف باشگاه استقلال هم، شایعه استعفای سعادتمند را رد کرده و به خبرنگار میزان گفت: شک نکنید هیچ استعفایی در کار نیست. با ادامه فعالیت مدیرعامل استقلال، شاهد یک الگوی مناسب مدیریتی در باشگاه‌های ایرانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما