شناسهٔ خبر: 39272715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

در ماکو

دستگیری عامل شایعه ابتلای کادر درمانی به کرونا

فرمانده انتظامی ماکو از دستگیری عامل انتشارفیلم‌ها و اخبار کذب در رابطه با مبتلایان کادر درمانی بیمارستان این شهرستان به ویروس کرونا، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین شهریار، فرمانده انتظامی ماکو در استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار داشت : کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان ماکو با رصد و پایش دقیق فضای مجازی یک کانال اجتماعی که مبادرت به انتشار فیلم و اخبار کذب و شایعات در خصوص آمار و اخبار مبتلایان کادر درمانی متخصص بیمارستان به ویروس کرونا در این شهرستان کرده و سبب تشویش اذهان عمومی در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی پرمخاطب شده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: مدیر و ادمین اصلی این کانال‌ها با تهیه و تجمیع مطالب کانال‌های معاند اقدام به انتشار و بازنشر آن‌ها در گروه‌های اجتماعی پر مخاطب شهرستان می کرد که سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی ماموران، مدیر و ادمین اصلی کانال دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ماکو گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار کانال‌ها، وب سایت‌ها و گروه‌های غیر رسمی توجه نکنند.  
 

نظر شما