شناسهٔ خبر: 39272691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

استاندار زنجان:

محدودیت تردد در جاده های زنجان تاپایان فروردین ماه ادامه دارد

عصر خودرو- استاندار زنجان، گفت: محدودیت تردد در جاده های استان زنجان تاپایان فروردین ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان ادامه دارد، گفت: ورودی به مبادی استان در تمام شهرها تا پایان فروردین ماه توسط پلیس کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد غیر بومی حق ورود به شهرهای استان را ندارند، اظهار داشت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه ممنوعیت تردد تا پایان فروردین ماه در استان زنجان تداوم دارد، افزود: برای خودروهای غیر بومی جریمه 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی، گفت: فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک از 23 فروردین ماه آغاز می‌شود که لیست این واحدها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام می‌شود.

استاندار زنجان، تاکید کرد: تردد های غیر ضرور و برگزاری هرگونه مراسم رسمی و غیر رسمی همچنان ممنوع است.

حقیقی در عین حال با انتقاد از توجه نکردن برخی از شهروندان به طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: بی توجهی و انجام تردد های غیر ضروری در سطح شهرهای استان، طی چند روز آینده افزایش بیماران در مراکز درمانی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، افزود: برخی از صنوف کم ریسک بعد از ابلاغ مکتوب و رعایت پروتکل های بهداشت و درمان و سازمان صمت می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

نظر شما