شناسهٔ خبر: 39272528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان:

هوشمندی مردم موجب کاهش بیماری کرونا در گیلان شد

الهه ابراهیمی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: یکی از دلایل کاهش بیماری کرونا در استان، وجود مردم فهیم است و این امر نشان می دهد گیلانی ها مردمی هوشمند در رعایت مسائل بهداشتی هستند.

صاحب‌خبر -

آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در جلسه شورای مدیران اداره کل بهزیستی استان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: سازمان بهزیستی مددجویان نیازمند را در بخش های مختلف زیر پوشش قرار داده است.

وی به توجه اولیای الهی به افراد نیازمند در جامعه اشاره کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت افرادی که محرومیت هایی متوجه آنها شده، یک ارزش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خدمت به افراد نیازمند در عرصه های مختلف در پیشگاه خدا بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امام(ره) فرمودند که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی فروشم.

آیت الله فلاحتی، فعالیت و خدمت در مراکز بهزیستی را دارای سختی های ویژه دانست و بیان کرد: دعای مددجویان، کارکنان بهزیستی را حفظ کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه توجه و رسیدگی به مددجویان نیازمند ظرفیت بسیار توسط متولیان مربوطه است، خاطرنشان کرد: داشتن سعه صدر در کمک به مددجویان اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی، ادامه داد: یکی از دلایل کاهش بیماری کرونا و کسب رتبه نخست در مهار این ویروس در استان، وجود مردم فهیم است و این امر نشان می دهد گیلانی ها مردمی هوشمند در رعایت مسائل بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه این ایام بهترین زمان برای عملیاتی کردن نظام سلامت در میان مردم است، اظهار کرد: اکنون زمینه رعایت اصول بهداشتی فراهم است و بهترین زمان برای آموزش دستورالعمل های بهداشتی بین مردم محسوب می شود.

امام جمعه رشت بر ارتقای آگاهی جامعه در راستای نظام سلامت تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکنون بهترین زمان برای الگودهی اصول بهداشتی و درمانی به جامعه است.

انتهای پیام

نظر شما