شناسهٔ خبر: 39272519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چگونه نرخ بیکاری در استان کرمانشاه ۳.۱ درصدی کاهش یافت؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کاهش ۳.۱ درصدی نرخ بیکاری در استان خبرداد و گفت: این کاهش نتیجه تدوین سند اشتغال در استان است.

صاحب‌خبر -

حسن عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: نرخ بیکاری استان کرمانشاه بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دستاورد از آثار تدوین سند اشتغال استان است عنوان کرد: این سند سه ساله ابتدای سال گذشته تدوین و منتشر شد و آنچه که اکنون به دست آمده حاصل برنامه‌ریزی علمی، داشتن نقشه راه و هماهنگی مناسب دستگاه‌های استان است.

عزیزی گفت: این موضوع نشان می‌دهد سند اشتغال منطبق بر واقعیت‌های استان بوده و به صورت صحیح برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری سالانه معدل نرخ بیکاری در فصول چهارگانه سال است افزود: نرخ بیکاری سالانه استان کرمانشاه 3.1 درصد به نشانه بهبود وضعیت کاهش یافته است.

عزیزی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی صحیحی انجام و در قالب سند اشتغال متمرکز شد عنوان کرد: برای اجرای این سند 39 کارگروه در سطح استان به ریاست استاندار یا معاون اقتصادی برگزار شد 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: چنانچه کرونا بحران بلندمدتی برای کشور ایجاد نکند مطابق شاخص‌های سند اشتغال استان نرخ بیکاری کرمانشاه امسال نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/832/ش

نظر شما