شناسهٔ خبر: 39272354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کنترل شیوع ‌کرونا در آسایشگاه کهریزک / استقرار نیروی‌های درمانی ‌در آسایشگاه ‌

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ری با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک گفت: با پیگیری‌های فرمانداری ری و استقرار نیروی‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این آسایشگاه وضعیت کنترل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علیرضا صدرایی امروز در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان ری اظهار داشت: تاکنون 92 درصد مردم ری در سامانه سیب ثبت‌نام کردند و از میان 790 هزار جمعیت ثبت شده این شهرستان در سامانه سیب وزارت بهداشت، 730 هزار نفر غربالگری کرونا شدند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نخستین دانشگاهی است که موفق به ثبت اطلاعات تمامی جمعیت تحت پوشش در سامانه سیب شد و در ادامه این تلاش‌ها شهرستان ری از نظر ثبت افراد در سامانه سیب رتبه نخست استان تهران را به خود اختصاص داده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ری همچنین افزود: غربالگری کرونا در سطح شهرستان ری ادامه دارد و انجام این طرح در سطح شهرستان مانند سایر نقاط کشور با همکاری فرمانداری ری، بخشداری ها، سپاه، بسیج، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می شود.

صدرایی ادامه داد: محله دولت‌آباد و آسایشگاه خیریه کهریزک جزو نقاط آسیب‌پذیر در برابر ویروس کرونا هستند اما خوشبختانه در آسایشگاه کهریزک با پیگیری‌های فرمانداری ری و استقرار نیروی‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران وضعیت کنترل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت شهرستان ری موفق به ایجاد شرایطی شد که براساس آن به زودی تشخیص افراد مبتلا به کرونا حتی به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی انجام شود تا مردم برای تشخیص کرونا دیگر به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌های تهران مراجعه نکنند.

انتهای پیام/220/ش

نظر شما