شناسهٔ خبر: 39272335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زحمات پلیس عبادت و امر به معروف است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت : زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی که با بحران کرونا درگیریم، عبادت و امر به معروف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علماء نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

او گفت : همدلی و وحدت رویه مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است که در راستای سلامت مردم انجام می‌شود.

آیت الله علماء با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخواده شایان تقدیر است.

او با اشاره به کارکارد عبادت گونه انتظامی استان در این ایام، ادامه داد: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان سلامت و امنیت است.

نماینده، ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از همکاری آحاد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: پلیس در این ایام سخت و حساس در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری را در حوزه‌های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها و ... انجام داده است.

 علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و مشارکت پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از همکاری مردم با نیروی انتظامی طی اجرای این طرح قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی تردد جاده‌ای در نوروز امسال گفت: با تلاش پلیس راه و راهور در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات و ۷۶ درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می‌شود، افزود: هدف فقط تامین سلامت و امنیت خانواده‌ها است.

جاویدان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا، گفت: انتظامی استان با بسیج امکانات خود به ویژه یگان ویژه تاکنون تعدادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی نموده است .

 

 

انتهای پیام/د

نظر شما