شناسهٔ خبر: 39272334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد:

کمک به سلامت مردم با تبدیل مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در جهانی که ابر قدرت‌های آن از یکدیگر ماسک می‌ربایند، تبدیل شدن مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک در جمهوری اسلامی ایران، یک اقدام ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری، ظهر امروز در دیدار خیرین همدانی با نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن تبریک میلاد نیمه شعبان، با تاکید بر اهمیت توجه به برادران و خواهران ایمانی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جامعه اسلامی رعایت آن ضروری است، ایجاد محبت در بین مومنان در فضای جامعه اسلامی و با خبر بودن از حال یکدیگر است.

وی افزود: متاسفانه با ورود این ویروس منحوس، در کنار مشکلاتی که برای سلامت جامعه ایجاد شده است، بسیاری از مردم نیز درگیر مشکلات اقتصادی هستند و کسب کارهای آنان با مشکل جدی روبرو شده است.

حجت الاسلام نظیری با تقدیر از فعالیت‌های جهادی و مردمی در جهت کمک به یکدیگر در جامعه، خاطر نشان کرد: همان افرادی که بسیاری از سال‌های عمر خودشان را در مسیر انقلاب و اسلام و آرمان‌های امام(ره) گذرانده‌اند، امروز نیز با دیدن این شرایط به میدان آمده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه خدمت‌رسانی، استان همدان، جز استان‌های پیشگام بوده است، گفت: همه مومنان با هر توان و قدرتی از روز اول به میدان آمده‌اند، و این میدان را به میدان جهاد سلامت، تبدیل کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: روزهای اول پس از شیوع کرونا، در کشور با کمبود ماسک مواجه بودیم، اما مساجد ما آنچنان با قدرت به میدان آمدند که سایت گوگل، تولید ماسک در مساجد ایران اسلامی را جز اخبار برتر خود قرار داد.

وی با تقدیر از اقدام مساجد در همراهی مردم و دولت، یادآور شد: در جهانی که ابر قدرت‌های آن از یکدیگر ماسک می‌ربایند، تبدیل شدن مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک در جمهوری اسلامی ایران، یک اقدام ارزشمند است.

حجت الاسلام نظیری در پایان، ایجاد پویش بخشش اجاره‌بها را یکی از اقدامات خوب مردمی دانست و گفت: پس از این پویش، بسیاری از صاحبان مغازه‌ها و یا خانه‌ها اجاره بهای خود را یا بخشیدند و یا به عقب انداختند تا مستاجران آنها با مشکلات کمتری مواجه باشند، و پس از آن بود که حس نزدیک شدن دل‌ها به هم دیگر در بین مردم ایجاد شد.

نظر شما