شناسهٔ خبر: 39272044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان:

تبلیغات اسلامی کردستان۲۰میلیون تومان به ایستگاه‌های سلامت کمک کرد

سنندج - رئیس شورای هیات مذهبی کردستان از کمک ۲۰ میلیون تومانی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان به ۱۰ ایستگاه سلامت خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر  و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان 20 میلیون تومان اعتبار از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به 10 ایستگاه سلامت در شهرهای استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان ایستگاه‌های سلامت با همکاری هیئات مذهبی و تشکل‌های وابسته به اداره‌کل راه‌اندازی شد، افزود: این ایستگاه‌ها با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک رایگان بین عموم مردم در مناطق محروم در سطزح استان فعالیت دارند.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: به مناسبت نیمه شعبان و با مساعدت حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مبلغ 20 میلیون تومان برای ایستگاههای سلامت اختصاص یافته است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان بیان کرد: این اعتبار در کنار کمک خیرین برای تهیه بسته‌های بهداشتی و فرهنگی هزینه و بین مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف اعضای هیئت های مذهبی در سطح استان کردستان در راستای مقابله با ویروس کرونا، افزود: اعضای هیئت های مذهبی در قالب ایستگاه‌های سلامت از بدو ورود ویروس کرونا به استان کردستان شکل گرفته و خدمات مختلفی را به جامعه ارائه می دهد.

نظر شما